Njoftim!


Në kushtet e situatës së krijuar dhe masave të ndërmarra nga Qeveria Shqiptare me qëllim frenimin e përhapjes së virusit COVID-19, të tilla si pezullimi i procesit mësimor deri në datën 23 mars dhe ndalimi i grumbullimeve apo organizimit të aktiviteteve publike dhe jopublike deri më 3 prill, jemi të detyruar t’i anulojmë aktivitetet edukative të Javës së Parasë 2020, të parashikuara të organizoheshin në datat 23-29 mars 2020 si dhe finalen e Shqipërisë të Kuizit Evropian të Parasë.


Duke shpresuar në mirëkuptimin tuaj, urojmë në një zgjidhje sa më të shpejtë të situatës!

Finalja e Shqipërisë për Kuizin Evropian të Parasë

E enjte, data 2 Prill 2020, ora 11:00.

Në ambientet e Qendrës Kulturore
(Kompleksi i Katedrales Orthodhokse Tiranë).



Kliko këtu për t’u praktikuar për finalen!





Kuizi Evropian i Parasë (European Money Quiz) zhvillohet për herë të tretë si një konkurs mbarë evropian me qëllim përmirësimin e kulturës financiare të fëmijëve të moshës 13 - 15 vjeç. Për dy vite rradhazi kuizi ka përfshirë mijëra fëmijë në 30 vende evropiane.

Konkursi do të zhvillohet në dy faza. Faza e parë përfshin garat kombëtare me klasat e 9-ta të cilët do të konkurojnë drejtpërdrejt me njëri-tjetrin gjatë një aktiviteti “live”, në platformën Kahoot!. Skuadra më e zgjuar dhe më e shpejtë, do të duhet t’i përgjigjet saktë dhe shpejt 15 pyetjeve të konkursit kombëtar.

Në fazën e dytë, skuadra fituese do të konkurojë duke përfaqësuar Shqipërinë për herë të tretë në finalen Evropiane të Kuizit të Parasë që do të zhvillohet online më 29 Prill.

Ky konkurs organizohet nga Shoqata Shqiptare e Bankave dhe Banka e Shqipërisë, me mbështetjen e Ministrisë së Arsimit, Sportit dhe Rinisë. Shoqata e Shqiptare e Bankave do të mbulojë të gjitha shpenzimet për përfaqësimin e dy nxënësve dhe mësueses kujdestare në finalen evropiane.





Kuizi Evropian i Parase ne 2019

Çfarë është Kahoot!?

Kahoot! është një platformë mësimi pa pagesë për mësuesit dhe nxënësit aktivë. Kahoot! luhet më mirë në një mjedis grupi, për shembull, një klasë. Lojtarët u përgjigjen pyetjeve në pajisjet e tyre (smart phone ose tablet), ndërsa lojërat shfaqen në një ekran të përbashkët për të bashkuar mësimin. Ajo krijon një 'moment energjie' duke nxitur lojtarët të punojnë dhe festojnë së bashku.

Për të mësuar më shumë vizito getkahoot.com.

Kahoot support pages: https://kahoot.com/help/