Analiza e CRM (Menaxhimit të Marrëdhënieve me Klientin) mbi bazën e Big Data (të dhënat masive)

8/06/2017

When:
June 8, 2017 @ 2:01 pm – 3:01 pm
2017-06-08T14:01:00+00:00
2017-06-08T15:01:00+00:00

Seminari solli një risi në qasjet e Menaxhimit të Marrëdhënieve me Klientin (CRM), duke përdorur analizat në kohë reale, në fusha të tilla si: menaxhimi i vlerës së klientit, fushatat për konsumatorët, ose përvoja e tyre. Ajo u organizua në Rogner Hotel, Tiranë, në 8 qershor 2017 ku morën pjesë bankat tregtare, operatorë të telekomunikimit, shoqëritë financiare dhe teknologjike, etj. Eksperti Davor Marić, me 15 vjet eksperiencë në fushën e CRM-së, ndau njohuritë e tij mbi praktikat e CRM-së, nëpërmjet teknologjive të të dhënave masive, një risi kjo që i jep shoqërive përparësi në treg.

Foto